22.07.2024 19972

Спеціальність «Маркетинг»

Маркетинг – економічна спеціальність, що є гармонійним симбіозом законів економіки та психології. Це своєрідний «міст» між споживачем і виробником, продавцем і покупцем. Роль маркетолога – задовольнити потреби сторін, роль маркетингу – стати ефективною опорою сучасного бізнес-середовища.

Маркетинг
Маркетинг

ДЕ ПРАЦЮЮТЬ ФАХІВЦІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»?

Фахівці даного профілю можуть працювати в компаніях, інститутах, на підприємствах і в організаціях, як керівниками, так і фахівцями, а саме: керівник з логістики та збуту; директор з маркетингу; комерційний директор; директор з матеріально-технічного постачання; економіст зі збуту; економіст із ціноутворення; рекламіст; фахівець з методів розширення ринків збуту; фахівець зі зв’язків із громадськістю та пресою; фахівець-аналітик із дослідження товарного ринку; брокер; дилер; товарознавець.

ПЕРСПЕКТИВИ ПРОФЕСІЇ

  • Творчість та інноваційність: маркетинг пропонує творчу професію, у якій професіонали можуть розробляти переконливі кампанії, стратегії брендингу й інноваційні рішення для охоплення та залучення цільової аудиторії. Це включає створення повідомлень, що резонують зі споживачами, і розробку стратегій, які виділяють продукти та послуги на конкурентних ринках.
  • Глобальний вплив: у сучасному взаємопов’язаному світі маркетинг має глобальне охоплення, що дозволяє професіоналам працювати над міжнародними кампаніями та розширювати присутність на ринку за кордоном. Маркетологи мають можливість впливати на вподобання споживачів, формувати сприйняття бренду та керувати культурними тенденціями в глобальному масштабі.
  • Динамічна сфера, що розвивається: маркетинг удосконалюється разом із технологічним прогресом і змінами в поведінці споживачів. Професіонали в галузі маркетингу постійно адаптуються до нових цифрових платформ, тенденцій у соціальних мережах і маркетингових технологій, щоб залишатися попереду та розробляти ефективні маркетингові стратегії.

ЧОМУ САМЕ СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МАРКЕТИНГ» В УМАНСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ САДІВНИЦТВА

Спеціальність «МАРКЕТИНГ» в Уманському національному університеті садівництва – ЦЕ:

  • УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ – 80% випускників, які працюють за фахом чи за суміжними спеціальностями або успішно займаються власною підприємницькою діяльністю;
  • ПЕРСПЕКТИВА – можливість проходження практики на кращих підприємствах та організаціях в Україні, за кордоном з подальшим працевлаштуванням;
  • НАВЧАННЯ У ЗРУЧНОМУ ФОРМАТІ – можливість паралельного здобуття освіти одразу на двох спеціальностях, дистанційні методи навчання онлайн у зручний для студента час, постійне впровадження елементів дуальної форми освіти.