Комісії профкому
Постійні комісії профкому створюються на термін повноважень профкому з метою виконання певного виду роботи, ширшого залучення членів профкому до участі в різних напрямах діяльності вузу. Комісії за дорученням профкому або за власної ініціативи розглядають і вносять пропозиції в межах свого напряму діяльності.
Комісії обираються профкомом із числа членів профкому та профспілкових активістів у складі голови та членів комісії. Кількісний склад комісії визначається профспілковим комітетом з урахуванням кількості членів профспілки та її структури. Головою комісії за поданням голови профкому затверджується один із членів профкому.
Комісії підзвітні і підконтрольні профспілковому комітету. У своїй роботі вони взаємодіють між собою та членами профкому.
Кожна комісія щороку до 10 грудня подає на розгляд і затвердження профкому план роботи комісії в наступному році. Засідання комісій скликаються по мірі необхідності і є правомочними, якщо в їх роботі бере участь не менше, ніж половина загального складу. Рішення приймається відкритим голосуванням і вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні членів комісії.
Профкомом організовано роботу наступних постійних комісій.
КОМІСІЯ З ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ РОБОТИ
Голова:
Фоменко Олександр Олександрович - асистент кафедри захисту і карантину рослин
Основні напрямки роботи:
- підготовка планів роботи профспілкового комітету;
- підготовка матеріалів, питань та документації до засідання профкому, президії профкому;
- контроль за виконанням планів роботи комісій профкому;
- контроль та оформлення протоколів засідань профкому, зборів, конференцій;
- організація і контроль за проведенням навчання профспілкового активу відповідно до прийнятого плану;
- організація роботи профгруп факультетів та підрозділів університету;
- інформування профгруп факультетів та підрозділів про прийняті рішення;
- надання методичної допомоги головам профгруп з організації та планування профспілкової роботи;
- організація роботи щодо діяльності профспілок серед членів профспілки;
- організація і проведення звітно-виборної кампанії в профспілковій організації, забезпечення участі у ній членів профкому та профспілки;
- контроль за своєчасним і правильним веденням обліку членів профспілки, оформленням профспілкових квитків та карток;
- оновлення інформаційного профспілкового стенду з висвітлення профспілкової роботи;
- забезпечення публікацій в засобах масової інформації матеріалів про роботу профкому;
- організація і ведення веб-сторінки профспілкового комітету на сайті університету;
- здійснення контролю за виконанням статуту профспілки Уманського НУС, постанов вищих профспілкових органів.
План роботи комісії з організаційно-інформаційної роботи
№ з/п |
Найменування заходу |
Відповідальний за виконання |
Дата виконання |
---|---|---|---|
1. |
Розробка і затвердження роботи комісії |
Голова комісії |
Січень
|
2. |
Підготовка питань та необхідної документації до засідання президії та профкому з основних напрямків роботи комісії |
Голова комісії Члени комісії |
Протягом року |
3. |
Контроль за виконанням рішень профкому |
Голова комісії
|
Протягом року |
4. |
Підготовка засідань профкому |
Члени комісії |
Протягом року |
5. |
Перевірка постановки та зняття з профспілкового обліку |
Голова комісії, Члени комісії |
Протягом року |
6. |
Облік наявності та руху членів профспілкової організації університету |
Члени комісії |
Протягом року |
7. |
Ведення профспілкової документації в профкомі університету (протоколи засідань профкому, президії, конференцій та ін.) |
Члени комісії |
Протягом року |
8. |
Контроль за документацією профбюро структурних підрозділів університету |
Голова комісії |
Протягом року |
9. |
Здійснення заходів щодо розробки та просування сторінки профкому на сайті Уманського НУС |
Голова комісії
|
Протягом року |
10. |
Контроль та своєчасне забезпечення матеріалами стенду профкому (рішення профкому, порядок денний засідання ПК, оголошення та ін.) |
Голова комісії
|
Протягом року |
11. |
Ведення документації організаційно - інформаційної комісії |
Голова комісії
|
Протягом року |
12. |
Своєчасне подання інформації щодо діяльності профкому, профбюро, комісії до газети "Університетські вісті", сайту профкому |
Голова комісії Члени комісії |
Протягом року |
13. |
Підготовка звіту про роботу комісії |
Голова комісії, Члени комісії |
грудень |
КОМІСІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ
Голова:
Березовський Андрій Павлович - зав. кафедри прикладної інженерії та охорони праці, доцент, кандидат с.-г. наук.
Основні напрямки роботи :
- проведення контролю умов та охорони праці. Внесення пропозицій адміністрації щодо їх удосконалення;
- здійснювати громадський контроль за дотриманням адміністрацією законодавства про охорону праці;
- разом з відділом охорони праці проводити навчання відповідальних за охорону праці від факультетів, підрозділів університету;
- проводити аналіз та узагальнення пропозицій факультетів та підрозділів до колективної угоди між адміністрацією та профкомом з охорони праці;
- готувати додаток до колективної угоди з охорони праці;
- здійснювати контроль проведення атестації з питань охорони праці посадових осіб;
- здійснювати контроль наявності інструкцій з охорони праці для всіх видів робіт, контроль за наявністю їх на робочих місцях;
- здійснювати контроль проведення інструктажів з охорони праці;
- проводити щорічний огляд-конкурс стану умов охорони праці в університеті;
- готувати питання та необхідну документацію на засідання президії та профкому з основних напрямків роботи комісії.
План роботи комісії з охорони праці та техніки безпеки
№ п/п |
Вид роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
|
Готувати питання на засідання профкому |
згідно з планом |
Березовський А.П., члени комісії |
2. |
Контролювати хід виконання «Комплексних заходів щодо охорони праці в УНУС» та заходів, перерахованих у розділі «Охорона праці» Колективного договору |
червень жовтень грудень |
Березовський А.П., Жовтобрюх Н.М. |
3. |
Спільно з відділом охорони праці УНУС перевіряти стан охорони праці в структурних підрозділах університету |
згідно з планом перевірок |
Березовський А.П., Жовтобрюх Н.М., Берегуля Ю.І. |
4. |
Контролювати правильність надання пільг співробітникам, що працюють у шкідливих умовах (спец харчування, спецодягу, надбавок до зарплатні, додаткові відпустки, скорочення робочого дня) |
протягом року |
Березовський А.П., Жовтобрюх Н.М., Берегуля Ю.І. |
5. |
Контролювати проведення медичного огляду співробітників, що працюють у шкідливих умовах праці |
протягом року |
Березовський А.П., Берегуля Ю.І. |
6. |
Брати участь у розслідуванні нещасних випадків виробничого характеру у структурних підрозділах УНУС |
за необхідністю |
Усі члени комісії |
7. |
Брати участь у проведенні атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці |
протягом року |
Березовський А.П. |
8. |
Брати участь у проведенні атестації осіб, що працюють в місцях із підвищеною небезпекою |
протягом року |
Березовський А.П. Відповідальні від підрозділів |
9. |
Брати участь у проведенні атестації і паспортизації комп’ютерних класів |
протягом року |
Березовський А.П. |
10. |
Підготувати заняття для слухачів школи профактиву з питань охорони праці |
квітень-травень |
Березовський А.П., Жовтобрюх Н.М., Берегуля Ю.І. |
11. |
Брати участь у перевірці готовності приміщень університету до роботи в осінньо-зимовий період |
жовтень |
Березовський А.П., Берегуля Ю.І. |
12. |
Спільно з відділом охорони праці УНУС, на підставі пропозицій, що надійшли від структурних підрозділів університету, підготувати проект «Комплексних заходів щодо охорони праці у УНУС» |
грудень |
Березовський А.П., Жовтобрюх Н.М., Берегуля Ю.І. |
13. |
Підготувати звіт про роботу комісії |
грудень |
Березовський А.П. |
ЖИТЛОВО-ПОБУТОВА КОМІСІЯ
Голова:
Поліщук Олена Анатоліївна - доцент кафедри соціально-гуманітарних і правових дисциплін
Основні напрямки роботи:
- вивчення питань поліпшення житлових умов викладачів і співробітників університету;
- навчання профспілкового активу і надання практичної допомоги профбюро факультетів з житлово-побутових питань.
План роботи житлово-побутової комісії
№ п/п |
Найменування заходу |
Відповідальний за виконання |
Дата виконання |
1 |
Розробка і затвердження роботи комісії |
Поліщук О.А. |
січень |
2 |
Надання консультативної допомоги викладачам і співробітникам щодо квартирних питань |
Поліщук О.А. |
протягом року |
3 |
Підготовка питань та необхідної документації до засідання президії та профкому з основних напрямків роботи комісії |
Поліщук О.А. |
протягом року |
4 |
Здійснення зв’язку міськвиконкому щодо вирішення житлових питань викладачів та співробітників |
Поліщук О.А. |
протягом року |
5 |
Розглядати заяви викладачів і співробітників про постановку на квартирний облік |
Поліщук О.А. |
протягом року |
6 |
Підготовка звіту про роботу комісії |
Поліщук О.А. |
грудень |
КОМІСІЯ ЗІ СПОРТИВНОЇ ТА КУЛЬТУРНО-МАСОВОЇ РОБОТИ
Голова:
Кравченко Віталій Станіславович - завідувач кафедри рослинництва, відповідальний за випуск газети "Університетські вісті"
Основні напрямки роботи:
- організація груп здоров'я співробітників університету;
- організація та забезпечення спортивних команд університету для участі у змаганнях за участю профспілок;
- проведення агітації за здоровий спосіб життя серед членів профспілки;
- проведення змагань серед працівників університету з популярних видів спорту;
- підготовка питань та необхідної документації до засідання президії та профкому з основних напрямків роботи комісії;
- організація культурно - масових та мистецьких заходів;
- надання допомоги і контроль за роботою Центру культури і виховання студентів;
- організація відпочинку, екскурсійних поїздок членів профспілки.
План роботи комісія зі спортивної та культурно-масової роботи
№ з/п |
Найменування заходу |
Відповідальний за виконання |
Дата виконання |
---|---|---|---|
1. |
Організація культурного відпочинку членів профспілки. |
Кравченко В.С. |
постійно |
2. |
Участь у організації і проведенні першості серед факультетів з футболу. |
Кравченко В.С. |
лютий |
3. |
Участь в організації і проведенні першості по волейболу серед юнаків |
Гребинюк Н.М., Кравченко В.С. |
лютий |
4. |
Поздоровлення жінок університету зі святом 8 Березня |
Центр культури та виховання студентів |
лютий |
5. |
Організація екскурсій туристичним маршрутом «Золота підкова Черкащини», музей Тараса Шевченка |
Кравченко В.С. |
березень-квітень |
6. |
Участь в організації і проведенні тижня туризму в університеті по факультетах |
Кравченко В.С. |
вересень |
7. |
Організація святкування студентських фестивалів та зльотів |
Кравченко В.С. |
квітень-травень |
8. |
Організація поїздки до м. Львів для студентів (учасники художньої самодіяльності) |
Кравченко В.С. |
травень-вересень |
9. |
Організація літнього відпочинку дітей співробітників та студентів |
Парубок М.І., Кравченко В.С. |
червень-серпень |
10. |
Участь збірних команд та спортсменів у змаганнях міського, обласного, державного та міжнародного рівнів |
Кравченко В.С. |
жовтень |
11. |
Залучення колективу університету та їх сімей до систематичних занять з фізичної культури, розважальних спортивних занять, спортивних КВНів |
Кравченко В.С. |
протягом року |
12. |
Надання інформації щодо діяльності комісії до газети університету та сайту профкому, спільно із комісією з організаційно-інформаційної робити |
Кравченко В.С. |
протягом року |
13. |
Підготовка звіт про роботу комісії |
Кравченко В.С. |
грудень |
ЕКОЛОГІЧНА КОМІСІЯ
Голова:
Рибачок Віталій Михайлович - механік господарського відділу
Основні напрямки роботи:
- здійснення контролю за діяльністю екологічної служби університету;
- підготовка пропозицій щодо організації «суботників» на території університету;
- моніторинг території університету;
- контроль за утриманням територій, розподілених між підрозділами університету;
- здійснення контролю за проведенням благоустрою території університету;
- здійснення контролю за виконанням рішення про заборону тютюнопаління на території університету;
- популяризація екологічних знань;
- проведення консультацій з екологічних питань.
План роботи екологічної комісії
№ з/п |
Найменування заходу |
Відповідальний за виконання |
Дата виконання |
1 |
Розробка і затвердження роботи комісії |
Рибачок В.М. |
січень |
2
|
Підготовка питань та необхідної документації до засідання президії та профкому з основних напрямків роботи комісії |
Рибачок В.М. |
Протягом року |
3
|
Контроль за розробленням та затвердженням лімітів на утворення та розміщення відходів |
Рибачок В.М. |
Січень |
4
|
Контроль за укладанням договорів з ПП«Вторма» м. Умань на утилізацію батарей свинцевих відпрацьованих, брухту чорних та кольорових металів, макулатури, відпрацьованих шин. |
Рибачок В.М. |
Січень |
5
|
Контроль за систематичним вивезенням твердих побутових відходів |
Рибачок В.М. |
Протягом року |
6
|
Контроль за ліквідацією стихійних сміттєзвалищ |
Рибачок В.М. |
Протягом року |
7
|
Контроль за чисельністю бродячих тварин на території університету |
Рибачок В.М. |
Протягом року |
8
|
Контроль та надання допомоги при закладці колекційного саду і його догляду |
Рибачок В.М |
Протягом року |
9
|
Контроль за встановленням лав для відпочинку і урн для сміття біля навчальних корпусів та гуртожитків |
Рибачок В.М |
Протягом року |
10
|
Організація та контроль за підготовкою території до святкування загальнодержавних та університетських свят |
Рибачок В.М. |
Протягом року |
11
|
Контроль та допомога в проведенні озеленення території університету |
Рибачок В.М. |
Протягом року |
12
|
Контроль за своєчасним доглядом за зеленими насадженнями |
Рибачок В.М. |
Протягом року |
13
|
Підготовка до Конференції трудового колективу |
Рибачок В.М. |
Грудень |
14
|
Надання інформації щодо діяльності комісії до газети «Університетські вісті» та сайту профкому спільно із комісією з організаційно-інформаційної робити |
Рибачок В.М. |
Протягом року |
15
|
Підготовка звіту про роботу комісії |
Рибачок В.М. |
Грудень |
КОМІСІЯ З СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПИТАНЬ
Голова:
Жовтобрюх Ніна Миколаївна - завідувач гуртожитку №1
План роботи комісії з соціально-економічних питань
№ з/п |
Найменування заходу |
Відповідальний за виконання |
Дата виконання |
1 |
Розробка і затвердження роботи комісії |
Голова комісії |
Січень |
2 |
Підготовка питань та необхідної документації до засідання президії та профкому з основних напрямків роботи комісії |
Голова комісії |
Протягом року |
3 |
Співробітництво з керівниками служб і підрозділів університету з питань соціально-економічного розвитку. |
Голова комісії |
Протягом року |
4 |
Інформування адміністрації та профкому університету про хід виконання колективного договору. |
Голова комісії |
Протягом року |
5 |
Збір пропозицій до внесення змін у колективному договорі. |
Голова комісії |
Протягом року |
6 |
Участь у роботі комісій з перевірки виконання колективного договору. |
Голова комісії |
Протягом року |
7 |
Участь у роботі погоджувальної комісії при внесенні змін у колективний договір. |
Голова комісії |
Протягом року |
8 |
Проведення перемовин із адміністрацією університету. |
Голова комісії |
Протягом року |
9 |
Підготовка необхідних матеріалів і документів до засідань профкому. |
Голова комісії
|
Протягом року |
10 |
Представлення інтересів працівників університету за їхнім дорученням при розгляді індивідуальних трудових скарг. |
Голова комісії |
Протягом року |
11 |
Представлення необхідної інформації про результати роботи комісії для публікації в пресі. |
Голова комісії |
Протягом року |
12 |
Підготовка звіту про роботу комісії |
Голова комісії |
Грудень |
КОМІСІЯ ПО РОБОТІ З ДІТЬМИ
Голова:
Кустріч Лілія Олександрівна, доцент кафедри менеджменту організацій
План роботи комісії по роботі з дітьми
№ з/п |
Назва заходу |
Відповідальний за виконання |
Термін виконання |
1. |
Розробка і затвердження плану роботи комісії |
Кустріч Л.О. |
Січень |
2. |
Підготовка питань та необхідної документації до засідання президії та профкому з основних напрямків роботи комісії |
Кустріч Л.О. |
Протягом року |
3. |
Організація екскурсій для дітей працівників університету пам'ятними містами Черкащини (спільно з комісією з культурно-масової роботи) |
Кустріч Л.О., Кравченко В.С. |
II квартал |
4. |
Інформування структурних підрозділів щодо дитячого оздоровлення у таборах Черкаської області та України |
Кустріч Л.О. |
II-III квартал |
5. |
Проведення перевірки списків дітей працівників університету і дітей студентів (спільно з головами профбюро) |
Кустріч Л.О., голова профбюро |
Жовтень |
6. |
Проведення заходів щодо забезпечення дітей новорічними подарунками |
Кустріч Л.О., голова профбюро |
Листопад-грудень |
7. |
Організація Новорічних свят для дітей (спільно з комісією з культурно-масової роботи) |
Кустріч Л.О., Кравченко В.С. |
Грудень |
8. |
Надання в разі необхідності посильної допомоги дитячому садку №3 „Софія”, який знаходиться на території університету (спільно з комісією капітального будівництва та матеріально-технічного забезпечення) |
Кустріч Л.О., Жовтобрюх Н.М. |
Протягом року |
9. |
Надання інформації щодо діяльності комісії до газети університету та на сайт профкому (спільно з комісією з організаційно-інформаційної роботи) |
Кустріч Л.О., Фоменко О.О. |
Протягом року |
10. |
Підготовка звіту про роботу комісії |
Кустріч Л.О. |
Грудень |
КОМІСІЯ ПО РОБОТІ ЗІ СТУДЕНТАМИ
Голова :
Леонтюк Ірина Борисівна – доцент кафедри біології
План заходів комісії по роботі зі студентами
№п/п |
Найменування заходу |
Відповідальний |
Планова дата |
1. |
Підготовка плану роботи комісії |
І.Б.Леонтюк |
грудень |
2. |
Програма “Інформаційне забезпечення студентської молоді” |
І.Б.Леонтюк, Центр комп’ютерного та технічного забезпечення |
лютий |
3. |
Анкетування студентів із метою вивчення стану навчально-виховного процесу |
І.Б.Леонтюк |
лютий |
4. |
Програма “Конкурс наукових робіт і розробок” |
І.Б.Леонтюк |
березень |
5. |
Програма „Освіта та стажування за кордоном” |
І.Б.Леонтюк
|
квітень |
6. |
Програма ,,Світ навколо тебе” |
І.Б.Леонтюк, профспілкові лідери факультетів |
квітень-травень |
7. |
Програма “Студентська сім’я” |
І.Б.Леонтюк |
травень |
8. |
Програма “Оздоровлення студентів” |
І.Б.Леонтюк |
червень-серпень |
9. |
Підготовка звіту про роботу комісії |
І.Б.Леонтюк |
листопад |
10. |
Підготовка до конференції трудового колективу |
М.І.Парубок, куратори комісій ПК |
грудень |