24.03.2014 1837

Наукова студентська конференція, присвячена 170-річчю від дня заснування Уманського національного університету садівництва (секція «Маркетинг»)

19-20 березня 2014 року відбулася наукова студентська конференція  секції маркетингу, присвячена 170-річчю від дня заснування Уманського національного університету садівництва.

Згідно плану роботи наукового гуртка кафедри маркетингу, в роботі секції приймали участь студенти четвертого та п’ятого курсів, що навчаються за спеціальністю „Маркетинг”. Всього прийняли участь 56 чоловік, наукові доповіді на актуальні теми з презентаціями представили 19 студентів. 

Тематика доповідей була присвячена особливостям формування комплексу маркетингу, рекламній діяльності, формуванню цінової та товарної політики, підвищенню конкурентоспроможності та удосконаленню маркетингової діяльності промислових та сільськогосподарських підприємств.

Наукова студентська конференція, присвячена 170-річчю від дня заснування Уманського національного університету садівництва (секція «Маркетинг»)
Наукова студентська конференція, присвячена 170-річчю від дня заснування Уманського національного університету садівництва (секція «Маркетинг»)
Наукова студентська конференція, присвячена 170-річчю від дня заснування Уманського національного університету садівництва (секція «Маркетинг»)
Наукова студентська конференція, присвячена 170-річчю від дня заснування Уманського національного університету садівництва (секція «Маркетинг»)
Наукова студентська конференція, присвячена 170-річчю від дня заснування Уманського національного університету садівництва (секція «Маркетинг»)
Наукова студентська конференція, присвячена 170-річчю від дня заснування Уманського національного університету садівництва (секція «Маркетинг»)

Обговорення результатів виступів майбутніх маркетологів показало, що кращими є доповіді таких переможців:

  1-ше місце - Деркач Г. В. (52-мам) доповідь „Управління збутовою діяльністю в сучасних умовах господарювання”;

  2-ге місце - Бунич Д. Д. (41-ма) доповідь „Особливості формування комплексу маркетингу в сільськогосподарських підприємствах”;

  3-тє місце - Сопільняк І. С. (51-мас) доповідь „Конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції та шляхи її підвищення”.

Кращі доповіді рекомендовано доопрацювати і представити для опублікування в збірнику студентських праць.

                                                      Мудрак Р. П., керівник секції

                                                     Бортник Т.І., керівник гуртка