День маркетолога
22 жовтня кафедра маркетингу Уманського національного університету садівництва на черговому засіданні наукового студентського гуртка, провела захід, присвячений Дню маркетолога. До святкування долучилися викладачі, аспіранти та студенти кафедри маркетингу.
День маркето́лога — неофіційне українське свято спеціалістів з маркетингу, що відзначається щороку 25 жовтня.
Точкою відліку маркетингу та аналогічної діяльності можна вважати 25 жовтня 1975, коли було створено Управління з маркетингу та реклами при Міністерстві зовнішньої торгівлі СРСР, яке займалося просуванням радянських товарів на зарубіжних ринках. Таким чином, цей день став офіційною датою виникнення маркетингу.
«Рекламщики», «креативщики» – як їх тільки не називають! Але насправді – це професіонали, які створюють, проводять і аналізують рекламні кампанії з просування товарів. До сфери маркетингу також можна віднести фахівців, які займаються просуванням брендів в соціальних мережах – SMM (Social Media Marketing), розкручуванням і пошуковою оптимізацією сайтів – SEO (Search Engine Optimization), контекстної і банерної рекламою – AdRock і AdRiver, тому й вони по праву можуть приймати поздоровлення з професійним святом.
Всупереч міфу про виключно творчий характер діяльності маркетолога, представники цієї професії мають бути амбідекстерами – «універсальними солдатами» з однаково добре розвиненими півкулями мозку, які можуть і творити, придумуючи нестандартні рішення повсякденних завдань, і аналізувати, прораховуючи плюси і мінуси просування товарів. А ще маркетологи повинні добре комунікувати з людьми, адже саме відділ маркетингу служить сполучною ланкою між різними ланками бізнес-структури.
Під час святкування серед студентів І-V курсів спеціальності «Маркетинг» було оголошено ряд конкурсів:
- Фотовиставка «Ми – студенти».
- Конкурс стінгазет: «Маркетинг моїми очима».
- Рубрика презентацій: «Маркетинг – професія успішного майбутнього».
До заходу кафедри маркетингу приєдналася і практичний психолог Уманського НУС Галина Мінченко, яка ознайомила студентів-маркетологів із засобами невербального спілкування, що в майбутньому стане основою їх вміння налагодження зв’язків та спілкування.
Усім учасникам заходу було запропоновано творчий конкус, завданням якого стало створення назви торгової марки та лозунга до певного продукту. І ось тут студенти цікаво та креативно проявили набуті знання і творчі вміння!
З нагоди Дня маркетолога завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., професор Руслан Мудрак побажав усім присутнім ініціативності, творчості та натхнення у досягненні успіхів під час майбутнього професійного зростання.
Наприкінці заходу колектив кафедри привітав студентів солодкими подарунками та запропонував святкування Дня маркетолога зробити доброю традицією кафедри.
Діана Соковніна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу