Дискусійний клуб «Проблеми підготовки кадрів для готельного господарства»
Індустрія гостинності є однією з найбільших галузей світової економіки, яка бурхливо розвивається. За останні роки туризм став доступний широким верствам населення завдяки соціальному, політичному та економічному прогресу. Одночасно із зростанням загального числа туристів помітний розвиток одержала інфраструктура туризму й основний її компонент – готельне господарство. Високі темпи розвитку цієї сфери в поєднанні зі складною ситуацією на ринку праці загострюють проблему якісної підготовки кадрів.
Саме цим питанням було присвячене засідання дискусійного клубу факультету менеджменту, яке пройшло 24 вересня на кафедрі туризму та готельно-ресторанної справи. В обговоренні взяли участь студенти третього курсу напряму підготовки «Готельно-ресторанна справа» та викладачі кафедри.
Під час засідання обговорювались основні аспекти підготовки фахівців, які є важливими для будь-якої сфери туризму:
1. Фундаментальне навчання (знання), яке відповідає за отримання знань згідно з навчальним планом спеціальності.
2. Технічне навчання (знання як робити), яке відточує майстерність і розробляє навички, необхідні для даної спеціалізації.
3. Особисті здібності (знати, як бути й як себе поводити), що відображають особисті якості фахівця.
До початку обговорення була озвучена інформація про країни, задіяні в туризмі (Швейцарія, де знаходиться перша школа готельного менеджменту, Ірландія, Великобританія, США, Канада, Франція, Іспанія, Греція, Швеція, Італія, Австрія, Німеччина, Чехія), які розробляють свої системи туристичної освіти, які б відповідали вимогам сучасності та поєднували всі три вищевказані аспекти. Ці країни приділяють значну увагу підготовці кадрів для готельного бізнесу.
Студенти підготували матеріал про найбільш престижні навчальні заклади в цій області, що є членами Всесвітньої асоціації з підготовки фахівців у галузі індустрії гостинності та туризму (AMFORTH), Асоціації провідних готельних шкіл у Європі (EURHODIP), Міжнародної готельної та ресторанної асоціації (IH & RA). Досить престижним вважається також членство в Швейцарській Асоціації шкіл готельного менеджменту (ASEN) та Американській Асоціації готелів і мотелів (AH & MA).
Проведення засідань дискусійного клубу є важливим для майбутніх фахівців. Це дозволяє їм не лише брати участь у конструктивному діалозі, обґрунтовувати свою думку, вміти переконати співбесідника, а й дозволяє набути практичного досвіду в діловому спілкуванні.
Колектив кафедри туризму та готельно-ресторанної справи