07.03.2015 4353

І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Маркетинг»

5 березня 2015 року в 260 аудиторії кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Маркетинг» серед студентів ІІІ–V курсів факультету економіки і підприємництва.

У заході взяли участь 26 студентів ІІІ, IV та V курсів спеціальності «Маркетинг».

Конкурсне завдання включало питання з дисциплін фахової підготовки спеціальності маркетинг, а перевірка тестових завдань показала належний рівень підготовки студентів з профільних дисциплін.

Підведення підсумків I туру Всеукраїнської олімпіади з дисципліни «Маркетинг» дало змогу членам конкурсної комісії визначити переможців, яких запропоновано відзначити грамотами і рекомендувати для участі в II турі Всеукраїнської олімпіади:

  1. I місце – Щецяк В.Л. 41-ма;
  2. II місце – Будній О.О. 31-ма;
  3. III місце – Гайдай З.Д. 31-ма.

Членами конкурсної комісії призначено:

  • Мудрака Р.П.
  • Бортник Т.І.
  • Харенка А.О.