Конкурс реклами освітніх послуг: креативність, творчий підхід, політ фантазії й застосування практичних навичок
19
квітня кафедрою маркетингу Уманського НУС було проведено конкурс «Реклама
освітніх послуг факультету економіки та підприємництва Уманського НУС» з нагоди
святкування 40-річчя з Дня заснування економічного факультету.
Даний
захід проводився з метою розвитку творчого потенціалу студентів, засвоєння ними
нових маркетингових технологій та використання їх для позиціонування освітніх
послуг факультету економіки та підприємництва.
Заявки
на участь розглядалися в наступних номінаціях:
1) Логотип та слоган (11еп,
11ма, 21ма, 21ф, 41ма, 31ма)
2) Друкована продукція (21ф,
31ма, 41ма)
3) Корпоративний стиль (21ф, 31
ма, 41 ма,)
4) Відеоролики (11ма, 21ма, 31
ма, 41 ма )
Презентація
поданих на конкурс проектів, підведення підсумків і нагородження переможців
проводилися на кафедрі маркетингу за результатами, визначеними журі у складі д.е.н.,
професора Руслана Мудрака, заступника
декана факультету економіки і підприємництва, к.е.н., доцента Юрія Цимбалюка,
організатора конкурсу, к.е.н., доцента Ольги Макушок, к.е.н., доцента Олени Жарун та члена студради
факультету економіки і підприємництва Катерини Бузиновської.
У
заході взяли активну участь викладачі і студенти факультету економіки і
підприємництва.
За результатами конкурсу
переможцями стали:
Номінація «Логотип та слоган» – 21-
МА група.
Номінація «Друкована продукція» – 31 - МА група.
Номінація «Корпоративний стиль» – 41 МА група.
Номінація «Відеоролики» – 11 МА група.
Переможці та учасники конкурсу були
відмічені заохочувальними преміями та нагороджені грамотами.