29.10.2015 5271

Маркетологи Уманського НУС відзначили професійне свято

День маркетолога – професійне свято працівників сфери ринкової економіки. Люди цієї професії з розвитком економічної структури України стали невід’ємною частиною штату співробітників будь-якої компанії. Маркетологи аналізують певні сектори ринку, його попит, пропозицію та конкуренцію, тому їхніми головними якостями є аналітичний склад розуму, розвинена уява та комунікабельність. 

Маркетологи Уманського НУС відзначили професійне свято
Маркетологи Уманського НУС відзначили професійне свято

Це свято безпосередньо пов’язане з Уманським національним університетом садівництва, який готує висококваліфікованих фахівців-маркетологів, що користуються попитом на ринку праці. Ґрунтовні знання у поєднанні з практичними навичками, які отримують студенти в навчальному закладі, стають добрим підґрунтям для їхнього подальшого працевлаштування. 

Маркетологи Уманського НУС відзначили професійне свято
Маркетологи Уманського НУС відзначили професійне свято

У рамках святкування професійного свята відбулася зустріч викладачів кафедри маркетингу з учнями старших класів уманських шкіл та студентами Ананьївського аграрно-економічного коледжу. Відкрив її завідувач кафедри, професор Руслан Мудрак, який привітав присутніх зі святом, оголосив мету заходу та висловив сподівання, що святкування Дня маркетолога стане доброю традицією. Руслан Петрович розповів про історію виникнення маркетингу, відзначивши, що професія маркетолога – нова для економіки України. 

Ведуча свята доцент кафедри Діана Соковніна донесла присутнім інформацію про основні шляхи становлення маркетингу та запросила до слова практикуючого маркетинг-менеджера ТОВ «Райс Бош» Наталію Совенко, яка провела майстер-клас з презентацією «Переваги сучасного маркетингу» на прикладі програми мотивації компанії «Bosch».

Основна вимога до маркетолога – вміння організувати професійні дослідження ринку та аналізувати економічну інформацію, пов’язану з продуктом або компанією. Саме тому до уваги присутніх були представлені маркетингові проекти студентів ІІІ – V курсів. 

Маркетологи Уманського НУС відзначили професійне свято
Маркетологи Уманського НУС відзначили професійне свято

Компетентне журі у складі завідувача кафедри маркетингу, доктора економічних наук,  професора Руслана Мудрака, доцента кафедри Юрія Цимбалюка та практикуючого маркетолога Наталії Совенко за рейтинговими оцінками конкурсу визначило переможців:

–       І місце отримали студенти ІІІ курсу з проектом «Маркетинг аграрної продукції Уманського НУС»;

–       ІІ місце – студенти ІV курсу з проектом  «Art House»;

–       ІІІ місце – студенти V курсу з проектом  «Sky Park».

Завідувач кафедри Руслан Мудрак оголосив результати конкурсу, за який  учасники отримали солодкі призи. Слід відмітити, що студенти креативно підійшли до висвітлення своїх проектів, запропонувавши нові ідеї щодо розвитку нашого міста з позицій маркетингу.

На заході також свою презентацію плодів та овочів представили студенти Ананьївського аграрно-економічного коледжу та подарували усім присутнім чудову українську пісню.

Ще однією особливістю цьогорічного заходу були міні-конкурси, які провели студенти 2-го курсу: «Відгадай торгову марку» та «Вкажи назву продукту».

Гідним завершенням святкування Дня маркетолога була дружня кава-брейк, під час проведення якої студенти, аспіранти, викладачі, учні старших класів шкіл та студенти коледжів мали можливість подискутувати між собою.

 Урочистості, які відбулися в Уманському НУС  з нагоди святкування дня маркетолога, ще раз підтвердили, що професія маркетолога – це гарант успішного майбутнього!

Надія Зубова, редактор редакційно-видавничого відділу

(Фото Олега Черноусько)