23.04.2015 4467

Міжнародні стратегії бізнесу

Поняття «стратегія» уже щільно увійшло до лексикону управлінської діяльності, в теорію і практику менеджменту. З точки зору сучасних уявлень про управління, стратегія –  це не абстрактний предмет, це –  потужна ділова концепція плюс набір реальних дій, спроможних привести таку ділову концепцію (бізнес-концепцію) до формування реальної конкурентної переваги на ринку.

З метою ознайомлення майбутніх фахівців із менеджменту зовнішньоекономічної діяльності з успішним досвідом стратегічного управління міжнародними діловими операціями було проведено відкрите семінарське заняття з курсу «Міжнародний менеджмент» для студентів 3 курсу (31-з групи факультету менеджменту) на тему «Стратегічне управління в міжнародному бізнесі».

Міжнародні стратегії бізнесу
Міжнародні стратегії бізнесу
Міжнародні стратегії бізнесу
Міжнародні стратегії бізнесу

Студенти підготували повідомлення, в яких розповіли про використання всесвітньо відомими міжнародними компаніями різних стратегій для розвитку бізнесу. Особливий інтерес і зацікавленість аудиторії та жваву дискусію викликали виступи Омалії Керімової (про Євраліс Семенс – французьку насіннєву компанію, яка займається дослідженнями, виробництвом та продажем якісного насіння кукурудзи, соняшника, ріпаку), Ірини Полякової (про компанію Procter&Gamble, продукція якої продається у 140 країнах і об’єднує понад 300 торгових марок), Марини Поповської (про Coca-Cola Company – американську компанію, бізнес якої охоплює більше 200 країн світу), Дар'ї Дробуш (про фірму Harley-Davidson Motor Company – американського виробника мотоциклів) та Анастасії Піструєвої (про компанію Google, яка створила найбільший і найпопулярніший комп’ютерний  пошуковий сервер у світі).

Знайомство студентів із досвідом успішного бізнесу міжнародних компаній дозволить засвоїти і впроваджувати на практиці адекватні сучасним викликам і умовам методи, форми та інструменти менеджменту, серед яких – процедури стратегічного управління.

Ніна Пітель, доцент кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності