12.09.2015 4611

Моніторинг заходів торгівельної політики України

В умовах глобалізаційних процесів менеджерів асоціюють із  стратегічними оптимізаторами та мотиваторами міжнародного бізнесу, організаторами пошуку можливостей розвитку фірми на зовнішньому ринку, керівниками інтернаціональних колективів, дипломатами.

Саме тому 8 вересня 2015 р. у рамках програми курсу «Зовнішньоекономічна діяльність підприємства»  в Уманському національному університеті садівництва було проведено тренінг «Моніторинг заходів торгівельної політики України».

У роботі тренінгу взяли участь студенти 31-з групи курсу факультету менеджменту та викладачі кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності.

Під час заходу студентами було розглянуто такі питання:

– співпраця України з міжнародними економічними організаціями;

– головні тенденції зовнішньоторгівельної політики України по відношенню до країн-партнерів.

Цікавими та змістовними були презентаційні доповіді Небелюк Вікторії, Оніщук Ірини, Таресенко Діани, Шпиці Владислава, Лозової Марини, Мошенської Ірини, Пероговської Вікторії.

Моніторинг заходів торгівельної політики України
Моніторинг заходів торгівельної політики України
Моніторинг заходів торгівельної політики України
Моніторинг заходів торгівельної політики України

Обговорення висвітлених питань дозволило студентам проаналізувати проблеми міжнародних інтеграційних процесів, оцінити існуючі переваги Європейського вибору України та обґрунтувати стратегічні імперативи сучасного менеджменту в умовах глобалізації.

Лідія Клименко, к.е.н., доцент кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності