21.03.2013 6771

Школа молодого лідера

     В Уманському національному університеті садівництва у психологічному навчальному кабінеті пройшов тренінг «Школа молодого лідера». У заході взяли участь члени ради студентського самоврядування.

     Мабуть, кожному з нас у житті траплялися такі люди: у школі, в університеті чи на роботі. Це не просто цілеспрямовані особи, це…лідери! Хто такий лідер? Які його якості? І як стати лідером? Це такі питання, на які ви отримаєте відповіді на тренінгу.

Школа молодого лідера
Школа молодого лідера

     Тренінг відрізняється від сотні інших методик своєю унікальністю. Це методика, яка дозволяє працювати на рівні несвідомої компетентності (коли наші навички функціонують на рівні підсвідомості). Суть полягає в тому, що учасники пізнають себе в особливих процесах, які нагадують гру. Під час таких процесів задіяні одночасно як розум, так і тіло, відкриваючи доступ до підсвідомого. Учасники після кожного заняття мають можливість провести паралель між діями у грі та реальним повсякденним життям.

Школа молодого лідера
Школа молодого лідера

     Оскільки лідерство – це виняткова здатність вибудовувати довготривалі, конструктивні взаємовідносини з іншими людьми, тому даний тренінг має на меті формувати навички ефективного спілкування та партнерства, стимулювати творчий потенціал та ініціативність, допомогти проаналізувати свої можливості та знайти шлях до вдосконалення, зрозуміти своє місце в житті, працювати над сьогоднішнім та завбачати себе майбутнього, орієнтуватись на роботу над собою.

     Протягом тренінгу учасникам «Школи молодого лідера» були запропоновані інтерактивна міні-лекція, активні командні вправи, рухливі розминки, завдання в міні-групах, обмін досвідом,  дискусії.

Школа молодого лідера
Школа молодого лідера

     Тренінг допоміг підтримати згуртованість колективу та рівень довіри й турботи між членами команд, а також одержати величезну дозу адреналіну та заряд позитивного настрою.

     Молоді лідери високо оцінили тренінг і висловили  вдячність за можливість взяти участь у даній програмі. Так, у анкетах з оцінки тренінгу вони відзначили: «здобули багато нових знань», «тренінг організований досить цікаво, тема є актуальною», «дуже вдало сформоване заняття, цікаво підібрані інтерактивні ігри, які допомагають приймати рішення на практиці», «отримав достатньо нової і корисної інформації», «професійно, цікава тема та матеріал», «отримав відповіді на запитання, хочу продовжити зустрічі», «дуже дякую за позитивні емоції, які отримала на тренінгу». Кілька учасників закінчили свої анкети словами «Так тримати!» та висловили побажання «продовжувати навчання».

Галина Мінченко, практичний психолог

 

Думала на хвилинку забіжу, гляну як там,

А залишилась, і геть не шкодую.

Я тут серед друзів, в сім’ї, ніби вдома.

Хоча з більшістю я ледве знайома.

В нас є дещо спільне – це іскра та воля,

А тепер об’єднала нас Лідера Школа.

Це тренінг, де можна себе упізнати,

Щоб вміло та чесно могти керувати,

Вести за собою та прикладом бути,

Щоб успіху в цьому житті досягнути.

І першим кроком на шляху до мрії,

Було знайомство у Школі Лідерів.

Креативне представлення власного Я.

Родзинка у кожного яка є своя.

Ці дві години пролетіли на крилах.

У вигляді гри помаленьку розкрили 

У кого які є вміння, таланти,

Хто диктор величний, а хто дипломати.

Розібрались із правилами роботи у групі

І рішучо поринули у світ науки:

Як, для початку – не боятись нового.

Вправа - знайомство – "Друзів коло":

Як м’яч за секунду усім передати,

Вправа на мислення, згуртованість, завзяття.

Надзвичайні історії – наші твори:

Жарт про кросівок, що свою пару втратив,

Про чайник – пошук призначення, його мапу.

Про сумку жіночу та її безодню,

І про телефон – як жити без нього.

На згадку нам – яблунька, яку уквітчали

Очікуваннями кожного у цій залі

Іще на початку, коли ми не знали,

Що будем робити і як підуть справи.

Закінчили все це ланцюжком довіри.

І посмішкою кожного на обличчі щирім.

Наввипередки казавши своє враження,

Чекаєм наступного заняття.

                                        Ірина Велика, студентка 52-зм групи

                                        факультету менеджменту