07.09.2015 4549

Стратегію ціноутворення на основі маркетингу вивчали студенти УНУС

7 вересня 2015 року к.е.н., доцент кафедри маркетингу Тетяна Бортник провела відкриту лекцію з дисципліни «Аграрний маркетинг» на тему «Стратегія ціноутворення на основі маркетингу» для студентів 5 курсу денної форми навчання напряму підготовки «Маркетинг».

На лекції були присутні декан факультету економіки та підприємництва д.е.н., професор Юлія Нестерчук та викладачі кафедри маркетингу.

Стратегію ціноутворення на основі маркетингу вивчали студенти УНУС
Стратегію ціноутворення на основі маркетингу вивчали студенти УНУС
Стратегію ціноутворення на основі маркетингу вивчали студенти УНУС
Стратегію ціноутворення на основі маркетингу вивчали студенти УНУС
Стратегію ціноутворення на основі маркетингу вивчали студенти УНУС
Стратегію ціноутворення на основі маркетингу вивчали студенти УНУС

Лекція була проведена на високому професійному рівні із використанням сучасних засобів.

Ірина Корман, викладач кафедри маркетингу