Студенти УНУС відвідали міжнародну виставку продовольчої продукції «Ukrainian Food Expo 2017»
На сучасному етапі економічного розвитку України виставково-ярмаркова діяльність є важливим інструментом, який дозволяє швидко вийти на ринок, забезпечує розширення кола ділових контактів, впливає на діяльність комерційних підприємств, проміжних та кінцевих споживачів товарів і послуг, розмір прибутку та формування іміджу в умовах жорсткого конкурентного середовища. З метою знайомства з таким видом діяльності, студенти 1 і 2 курсу факультету економіки і підприємництва Уманського національного університету садівництва в супроводі викладачів кафедри економіки професора Руслана Мудрака та доцентів Лариси Фицик та Наталії Котвицької відвідали міжнародну виставку продовольчої продукції «Ukrainian Food Expo 2017», яка проходила у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза». Інформаційним партнером заходу виступила ІА AgroNews.ua.
Виставка об'єднала на одному бізнес-майданчику для продуктивної співпраці виробників та переробників продовольчої продукції, постачальників технологій, обладнання та послуг для харчової промисловості.
Тематика виставки охоплювала всі напрямки харчової промисловості: м’ясо- та молокопереробну, кондитерську, олійно-жирову, плодоовочеву, бакалійну, харчосмакову, рибопереробну та інші.
Родзинкою заходу стали дві окремі експозиції учасників з найбільшим експортним потенціалом – виробників органічної та нішевої продукції.
Серед відвідувачів виставки – іноземні трейдери та дистриб’ютори, великі торговельні мережі та мережі магазинів формату «біля дому», представники інших сфер роздрібної торгівлі, товарних продовольчих ринків, оптово-роздрібних продовольчих складів та баз, закладів громадського харчування, логістичні компанії, а також кінцеві споживачі.
Також у рамках виставки пройшов ІІІ Міжнародний Конгрес експортерів продовольства Ukrainian Food 2017 і тематичні конференції та семінари з упаковки та технологій переробки харчової продукції.
Компанії-учасники мали безпосередній контакт з різними групами клієнтів, представляли свої стенди, рекламну продукцію, проводили дегустації і прямий продаж у зоні ярмарку-продажу. Провідні фахівці та менеджери підприємств української харчової промисловості ознайомили студентів з основними напрямами їх діяльності, розповіли про свої здобутки. Студенти мали можливість отримати багато цікавої інформації не лише про продукцію відомих брендів, але і про нові регіональні торгові марки.
Подібні заходи, безперечно, сприяють формуванню професійних компетенцій студентів, знайомлять з можливостями розширення бізнесу та допомагають отримати актуальну інформацію про стан ринку, а ще – сприяють закріпленню знань, отриманих під час навчання в університеті.
Руслан Мудрак, завідувач кафедри економіки