Участь студентів-маркетологів у Міжнародному конкурсі реклами – складова професійної підготовки
2–4 грудня у м.Одеса відбувся Міжнародний конкурс реклами для студентів і школярів «Реклама-фест», організаторами якого стали студенти та викладачі кафедри маркетингу Одеського національного економічного університету. На конкурсі були представлені роботи учасників з 16 міст, у тому числі з Києва, Харкова, Одеси, Полтави, Сум, Білої Церкви, Кривого Рогу та ін.
Кафедра маркетингу Уманського НУС була представлена на конкурсі численною делегацією з викладачів та студентів І-ІV курсів.
Фестиваль розпочався з демонстрації кращих зразків рекламної продукції відомих світових виробників. Конкурсна програма передбачала дві номінації – друкована рекламна продукція та рекламні відеоролики. На розгляд журі було подано понад 150 робіт в першій номінації і понад 50 відеороликів, у тому числі і роботи студентів Уманського НУС Власюка Дениса (31-ма група) та Дєньгіна Віталія (41-ма група), які не поступалися роботам інших учасників.
Захід проходив у дружній атмосфері. Студенти змогли поспілкуватися зі своїми колегами з інших вузів, перейняти досвід організації і проведення подібних заходів, отримати позитивні емоції від самого фестивалю.