22.09.2016 5044

Участь студентів-маркетологів у ХХ Міжнародній виставці реклами REX-2016

Студенти та викладачі кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва відвідали ХХ Міжнародну виставку реклами REX-2016, що проходила 20-22 вересня в м. Києві. На виставці понад 125 компаній представили новинки у сферах рекламно-сувенірної продукції, корпоративної символіки, візуальних комунікацій, обладнання, Ambient Media, Digital-технологій, handmade-сувенірів.

Виставка REX – наймасштабніша подія України у сфері реклами і маркетингу, єдина в Україні, що поєднує всі напрямки рекламного ринку, зібрані в 4 основних експозиціях: “Pro”, “Outdoor&Indoor”, “Event”, “Digital marketing”.

Участь студентів-маркетологів у ХХ Міжнародній виставці реклами REX-2016
Участь студентів-маркетологів у ХХ Міжнародній виставці реклами REX-2016

Студенти ознайомилися з інноваційними послугами для підвищення ефективності  рекламних кампаній та маркетингу, новітніми технологіями для реклами і дизайну.

Участь студентів-маркетологів у ХХ Міжнародній виставці реклами REX-2016
Участь студентів-маркетологів у ХХ Міжнародній виставці реклами REX-2016
Участь студентів-маркетологів у ХХ Міжнародній виставці реклами REX-2016
Участь студентів-маркетологів у ХХ Міжнародній виставці реклами REX-2016

Особливий інтерес у відвідувачів викликали продукти-рішення аромамаркетингу/ аромабрендінгу, нестандартні рішення у рітейлі.

Ірина Корман, кандидат економічних наук, викладач кафедри маркетингу