В Уманському НУС відбувся семінар з агробізнесу
24 грудня на базі Уманського національного університету садівництва відбувся семінар «Використання інноваційних фінансових інструментів для розвитку агробізнесу в Україні», організований Міжнародною фінансовою корпорацією у партнерстві із «Bayer Crop Science» та ТОВ «Седна-Агро» за підтримки Міністерства фінансів Австрії.
У роботі семінару брали участь представники компаній, що вийшли на міжнародний рівень: регіональні директори, менеджери, начальники відділів, керівники по роботі з клієнтами, фінансові консультанти, аналітики та спеціалісти відділів регіональних продажів.
Мета семінару – налагодження співпраці між постачальниками засобів виробництва, дистриб’юторами та фінансовими установами з питань сприяння доступу агровиробників до фінансування із використанням авальованих векселів.
Доступ виробників до ефективних технологій та фінансування, необхідного для їх впровадження, є важливими складовими успіху агроклієнтів, тому партнерства, які допомагають диференціювати себе на ринку, є важливими для успіху агоробізнесу.
Роботу семінару розпочав представник Міжнародної фінансової корпорації Андрій Лук’яненко, який подякував ТОВ «Седна-Агро», що є співорганізатором заходу, та керівництву Уманського НУС за чудове місце для проведення семінару.
Володимир Гречанюк, регіональний директор компанії «Bayer Crop Science», що безпосередньо працює з дистриб’юторами та має демонстраційні поля в Україні, у своєму виступі зазначив, що від участі у семінарі залежать складові успіху агрофірм: гарантований банком платіж від агропідприємства, збільшення долі ринку, нові, надійні клієнти без ризику.
Яскравим та професійним був виступ керівника успішної компанії «Седна-Агро», випускника нашого університету, Олега Ярового. Широкій аудиторії були представлені також доповіді представників інших фірм та компаній.
На семінарі представники агрофірм мали можливість не тільки налагодити ділові зв’язки, тісну співпрацю, але й отримати знання, які допоможуть у підвищенні якості послуг та збільшенні продажів для існуючих і в залученні нових клієнтів.
Прес-центр університету