В Уманському НУС запрацювала Ticket-система запитів
Уманський національний університет садівництва наразі серед флагманів діджиталізації освітнього процесу. І черговим кроком до поглиблення новітніх тенденцій стало впровадження Ticket-системи заявок від користувачів щодо функціонування електронних ресурсів університету – системи дистанційної освіти Moodle, інституційного репозитарію, електронного розкладу та й взагалі всіх питань, пов’язаних з обслуговуванням офісної техніки й інших запитів у системі автоматизованого управління навчальним закладом.
Відповідно до умов даної програми користувачі – всі працівники та студенти університету – через запит, сформований у Ticket-системі за посиланням https://help.udau.edu.ua/, можуть отримати відповіді на питання, що їх цікавлять.
Дана система значно спрощує та прискорює процес вирішення актуальних проблемних питань і дає можливість отримати результат безпосередньо з місця перебування: в гуртожитку, на кафедрі, віддалено (під час дистанційного навчання) тощо.



Пресцентр Уманського НУС