Відбувся студентський Чемпіонат з менеджменту
22 квітня 2014 р. у читальній залі наукової бібліотеки Уманського НУС пройшов відкритий Чемпіонат університету з менеджменту. Участь в чемпіонаті взяли 40 студентів факультету менеджменту 3-5 курсів спеціальностей «Менеджмент організацій і адміністрування» та «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», які сформували 9 команд по п’ять учасників:
1. «Блакитна надія» – студенти 51-зс групи;
2. «Фантастична п’ятірка» – студенти 52-зм групи;
3. «УкрМен» – студенти 51-мс групи;
4. «Королі управління» – студенти 52-мм групи;
5. «IQ» – студенти 41-з групи;
6. «Колібрі» – студенти 41-м групи;
7. «Маркери» – студенти 42-м групи;
8. «My way» – студенти 31-з групи;
9. «Без п'яти хвилин менеджера» – студенти 31-м групи.
Відкрили захід ведучі Анастасія Белім та Вадим Озаринський, які разом з присутніми здійснили короткий екскурс в історію факультету менеджменту та привітали переможців Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування», яка відбувалася 02 – 04 квітня 2014 року.
Ведучі представили учасникам та глядачам журі чемпіонату, до якого входили: декан факультету менеджменту к.е.н., доцент Наталія Вернюк; керівник ТОВ «Седна-агро» Олег Яровий; представник компанії «ТІМ» Володимир Бортніченко; д.е.н., професор Людмила Транченко; к.е.н, доцент Марина Гоменюк; к.е.н. доцент Світлана Тимчук; к.е.н., ст. викладач Людмила Нещадим.
На початку проведення Чемпіонату кожна команда по черзі представляла себе презентацією чи девізом, а капітан представляв членів своєї команди.
1 етапом чемпіонату був бліц-турнір на знання теоретичних основ менеджменту та індивідуальне ситуаційне завдання для команд, у якому найкраще проявили себе команди «Королі управління», «IQ», «Укрмен», «Колібрі» та «Маркери». Під час підготовки команд всі присутні мали змогу взяти участь в конкурсі для вболівальників. Правильні відповіді заохочувались солодкими призами.
2 етап чемпіонату полягав у майстерності використання маніпуляційних методів управління клієнтами. В наданому тексті командам необхідно було знайти та записати у відповідному порядку назви методів, що були використані для формування рекламного тексту. А також за вибором капітана команди наосліп виконували індивідуальні завдання. Молоді менеджери проявили свої здібності та віднеслись творчо до виконання завдання 2 етапу. Найцікавішими на думку журі були рекламні тексти та презентації «Салону краси», «Лізинг комбайнів», «Біологічно активні добавки» та інші.
За результатами 2 етапів, які включали в себе 4 завдання, у фінал вийшли 3 команди: «Королі управління» 52 мм група – 174 бали, «Укрмен» 51 мс група – 150 балів та «IQ» – 41 мз група – 134 бали.
У фіналі команди отримали завдання – кейс «Вплив сезонності на продажі». Команди мали розробити стратегію для підприємства, яке мало ряд зазначених переваг та проблемних зон в діяльності. Як відмітив керівник ТОВ «Седна-Агро» Олег Яровий, завдання було складним і команди, що вийшли у фінал, за обмежену кількість часу запропонували цікаві стратегії й напрями удосконалення роботи підприємства та мінімізації впливу проблемних чинників на сезонні продажі.
У чемпіонаті 1 місце та кубок виборола команда «Королі управління», 2 місце – «Укрмен», 3 місце – «IQ». Студенти-переможці отримали цінні призи: 1 місце – 500 грн., 2 місце – флеш-карти на 8 Гб, 3 місце – записники.
На завершення чемпіонату до присутніх звернувся представник компанії «ТІМ» Володимир Бортніченко, який подякував організаторам чемпіонату та студентам-менеджерам за участь.
У проведенні чемпіонату активну участь взяли представники Центру культури та виховання Уманського НУС, які розважили глядачів естрадними номерами.
Заключним акордом проведення був торт з емблематикою чемпіонату, яким поласували всі учасники.
Факультет менеджменту бажає студентам подальших звершень у навчанні та перемог у майбутньому!