20.05.2014 5013

Відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення»

На кафедрі маркетингу, яку очолює доктор економічних наук, професор Руслан Мудрак, досить насичене наукове життя. Шістнадцятого травня відбулося урочисте відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення», що функціонуватиме при кафедрі, зміст роботи якої передбачає відстеження тенденцій і аналіз маркетингового середовища, дослідження впливу комплексу факторів на здійснення господарської діяльності упродовж короткострокового періоду і на перспективу, розробку заходів щодо прийняття маркетингових рішень.

Відкриття науково-дослідної лабораторії відбулося за участі проректора з науково-педагогічної роботи із відокремленими структурними підрозділами, професора, доктора сільськогосподарських наук Володимира Заморського та декана факультету економіки і підприємництва, професора, доктора економічних наук Юлії Нестерчук.

Відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення»
Відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення»

Завідувач кафедри маркетингу Руслан Мудрак познайомив присутніх із експозиціями лабораторії: гербом кафедри, який розробили її співробітники, рекламною продукцією, створеною студентами, та дослідною документацією. Руслан Петрович розповів про роботу кафедри, на якій видано більше 10-ти науково-популярних видань, викладачі якої продовжують працювати над попередніми науковими дослідженнями, звернув увагу учасників дійства на фото основоположників маркетингу, які прикрашають її інтер’єр, розповів про основні завдання лабораторії:

Відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення»
Відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення»
Відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення»
Відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення»
Відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення»
Відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення»

  • вивчення проблем маркетингової діяльності підприємств та організацій в умовах внутрішнього та зовнішнього середовища і його впливу на результати підприємницької діяльності ;
  • проведення маркетингових досліджень (особисті та телефонні опитування, хол-тест, аналіз ринку, глибинне інтерв’ю, Mystery Shopping, аудит роздрібної торгівлі тощо);
  • адаптація зарубіжного досвіду управління маркетинговою діяльністю підприємств та організацій до сучасних умов національного бізнес-середовища;
  • розроблення маркетингових стратегій, програм та їх впровадження в практику підприємств та організацій;
  • розроблення рекламних заходів підприємств;
  • впровадження рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції;
  • надання консультаційних послуг фізичним та юридичним особам з питань організації та вдосконалення маркетингової діяльності підприємств та організацій.

Наостанок Руслан Мудрак висловив сподівання, що своєю наполегливою працею співробітники кафедри збагачуватимуть наукові надбання університету.

Відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення»
Відкриття науково-дослідної лабораторії «Маркетингові рішення»

Надія Зубова, методист Центру культури і виховання студентів