09.10.2014 4785

Вітчизняний та світовий ринок продукції АПК: проблеми та перспективи

У сучасному інтегрованому середовищі досить гостро постає завдання щодо забезпечення суспільства продуктами харчування. Нині сьома частина населення планети недоїдає або голодує, а у найбільш розвинених країнах існує проблема надвиробництва продовольства, що спонукає світове співтовариство до пошуку напрямів оптимізації функціонування світової продовольчої системи. Тому підвищення ефективності агропродовольчого підкомплексу, нарощування обсягів виробництва сільськогосподарської продукції й поліпшення її якості відповідно до науково обґрунтованих міжнародних норм і забезпечення якісного продовольчого спо­живання є актуальними на сьогоднішній день питаннями для фахівців з менеджменту.

Саме тому 8 жовтня за участі студентів 31-з групи факультету менеджменту та викладачів кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності відбулося засідання дискусійного клубу на тему «Вітчизняний та світовий ринок продукції АПК: проблеми та перспективи».

Жвавий інтерес в учасників викликали доповіді Крейтор Анастасії, Полякової Ірини, Насальської Анастасії.

Вітчизняний та світовий ринок продукції АПК: проблеми та перспективи
Вітчизняний та світовий ринок продукції АПК: проблеми та перспективи
Вітчизняний та світовий ринок продукції АПК: проблеми та перспективи
Вітчизняний та світовий ринок продукції АПК: проблеми та перспективи
Вітчизняний та світовий ринок продукції АПК: проблеми та перспективи
Вітчизняний та світовий ринок продукції АПК: проблеми та перспективи

Особливо активно студенти обговорювали проблеми загострення продовольчої безпеки в світі, які зумовлені низкою негативних тенденцій: згортанням виробництва сільськогосподарської продукції та випуску продуктів харчування, зростанням безробіття, обвальним падінням купівельної спроможності населення тощо.

Вітчизняний та світовий ринок продукції АПК: проблеми та перспективи
Вітчизняний та світовий ринок продукції АПК: проблеми та перспективи

Засідання клубу відзначалося плідною співпрацею та дискусіями між студентами, толерантною атмосферою, зацікавленістю до тем та питань, що виносилися на обговорення. Доповіді вражали різноманітністю форм викладу матеріалу та глибиною досліджень.

Доцент кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Л.В. Клименко