22.02.2016 5385

Знайомтесь, Маркетолог!

Попит? Пропозиція? Реклама? Реалізація товару? З усіма цими питаннями допоможуть вам розібратись саме маркетологи. Загалом маркетинг представляє собою комплекс заходів, спрямований на створення попиту, досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів. При цьому розвиток маркетингової діяльності відбувається паралельно становленню товарно-грошових відносин в світі. Ще в Давньому Єгипті та державах Міжріччя зустрічається інформація про рекламу товару.

Кафедра маркетингу Уманського НУС
Кафедра маркетингу Уманського НУС

Маркетолог сьогодні

В Україні інтерес до професії маркетолога є надзвичайно високим. В рейтингу найбільш затребуваних професій, маркетолог посідає 8 місце. В умовах високої конкуренції між товарами жодна організація, підприємство чи фірма не можуть працювати без маркетолога. Сьогодні маркетологи необхідні усім тим суб’єктам господарювання, які зацікавлені в просуванні та реалізації своєї продукції.

У великих компаніях для успішного просування товару на ринку зазвичай створюються маркетингові відділи. Попит на фахівців цієї сфери спостерігається і в спеціалізованих консалтингових компаніях, що надають послуги з проведення маркетингових досліджень. Крім того, професія маркетолога відкриває широкі перспективи кар’єрного росту. При цьому заробітна плата початківця маркетолога становить від 10 000 тис. грн. (детальніше...) .

Екскурсія маркетологів в оранжереях УНУС
Екскурсія маркетологів в оранжереях УНУС
Випускники цієї спеціальності можуть займати посади:

-       заступник директора;

-       начальник відділу або служби маркетингу;

-       маркетолог підрозділу чи служби маркетингу;

-       маркетолог-аналітик, консультант, експерт;

-       маркетолог з ефективності підприємства, комунікативної політики;

-       економіст служби маркетингу, збуту;

-       консультант з маркетингу та реклами;

-       директор рекламної агенції, начальник відділу реклами;

-       начальник рекламно-інформаційної агенції, відділу зв’язків з громадськістю;

-       менеджер з реклами, бренд-менеджер, медіапланер, копірайтер;

-       арт-директор;

-       промоутер, консультант з реклами;

-       директор з логістики, топ-менеджер з логістики, логіст, консультант з питань логістики.

Де отримати освіту?

Опанувати тонкощі професії маркетолога, отримавши високу теоретичну та практичну підготовку за даною спеціальністю, а також здобути гарних друзів та незабутні враження від навчання можна в Уманському національному університеті садівництва за спеціальністю «Маркетинг».

Спеціальність  «Маркетинг» Уманський НУС
Спеціальність «Маркетинг» Уманський НУС
Напрям підготовки «Маркетинг» УНУС
Напрям підготовки «Маркетинг» УНУС