16.11.2015 1099

Діловий імідж фірми

У рамках дисципліни «Діловий протокол та ведення переговорів», для студентів шостого курсу факультету менеджменту було проведено відкрите заняття «Діловий імідж фірми», де кожен міг себе уявити в якості її керівника та сформувати фірмовий стиль. 

Діловий імідж фірми
Діловий імідж фірми
Діловий імідж фірми
Діловий імідж фірми

Під час заняття студенти представили розроблені проекти стилю інтер’єру та кольорової гами, фірмовий знак для туристичних агентств, консалтингової та юридичної фірм, дитячого кафе та салону краси. Також ними відповідно було розроблено проект жіночого й чоловічого гардеробу офісу, з урахуванням усіх вимог ділового протоколу, та проведено дослідження впливу кольорів на психологічний стан людини. 

Діловий імідж фірми
Діловий імідж фірми
Діловий імідж фірми
Діловий імідж фірми

Завдання сподобалося усім студентам, адже кожен зміг на практиці проявити креативність і свої творчі здібності.

 

Юлія Зборовська

доцент кафедри менеджменту ЗЕД та логістики