10.03.2016 755

Конкурс «Реклама освітніх послуг факультету економіки та підприємництва Уманського НУС»

Мета заходу: розвиток творчого потенціалу студентів, засвоєння ними нових маркетингових технологій та використання їх для позиціонування освітніх послуг факультету економіки та підприємництва.

Номінації:

1)            Логотип та слоган

2)            Друкована продукція

3)             Корпоративний стиль

4)            Відеоролики

Заявки на конкурс подавати у деканат факультету економіки та підприємництва з 10.03.2016р.-4.04.2016 р.

 

Конкурс «Розробка рекламної продукції надання освітніх послуг факультету економіки та підприємництва Уманського НУС» (для кураторів)

Мета заходу: розвиток творчого потенціалу студентів, засвоєння ними нових маркетингових технологій та використання їх для позиціонування освітніх послуг факультету економіки та підприємництва.

 

Номінації:

1) Розробка логотипу та слогану факультету економіки та підприємництва (слоган повинен бути коротким і лаконічним і відображати унікальність факультету).

2) Розробка друкованої продукції (буклети, проспекти, флаєра, банери, бігборди тощо).

3) Розробка корпоративного стилю факультету економіки та підприємництва (набір кольорових, графічних, словесних, друкарських, дизайнерських постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і смислову єдність товарів (послуг), який наноситься на сувенірну продукцію). 

4) Розробка відеороликів про факультет економіки та підприємництва (тривалість 1-3 хвилини).

Заявки на конкурс подавати у деканат факультету економіки та підприємництва з 10.03.2016р.-4.04.2016 р.