Наукова студентська конференція: секція маркетингу
8 квітня 2015р. в 260 аудиторії на кафедрі маркетингу відбулося секційне засідання наукової студентської конференції присвячене 110-річчю від народження академіка АНУ і ВАСГНІЛ П.А. Власюка.
Згідно програми, в роботі секції «Маркетинг» взяли участь 48 осіб: студенти V-го курсу спеціальності «Маркетинг», а також бажаючі студенти II-IV курсів інших спеціальностей. З доповідями виступило 9 студентів.
Тематика доповідей висвітлювала проблеми маркетингу, рекламного забезпечення аграрного виробництва, формування цінової політики, підвищення конкурентоспроможності продукції досліджуваних підприємств.
Обговорення результатів виступів показало, що кращими є доповіді:
- Перше місце — Щецяк В.Л.
- Друге місце — Гайдай З.Д.
- Третє місце — Пушкар Є.В.
Слід відзначити змістовність і актуальність доповідей: «Зв’язки з громадкістю ПАТ «Монфарм»» (доповідач Гайдай З.Д.), «Маркетингова цінова політика ПАТ «Концерн Хлібпром»» (доповідач Щецяк В.Л.), «Маркетинговий аналіз ПАТ «Христинівський молокозавод» Черкаської області» (доповідач Пушкар Є.В.), «Маркетингове дослідження підприємства СФГ «Центр»» (доповідач Тернавська К. І.).
Кращі доповіді рекомендовано доопрацювати і представити для опублікування в збірнику студентських праць.
Діана Соковніна, доцент кафедри маркетингу