Секційне засідання: кафедра маркетингу. Конференція присвячена до 210-річчя від дня народження О.Нордмана
В роботі секційного засідання студентської наукової конференції присвяченій 210-річчю з дня народження професора Олександра Давидовича Нордмана кафедри маркетингу прийняли участь 39 студентів, з доповідями виступили 20 студентів.
Згідно плану гуртка «Маркетинг» в роботі конференції прийняли участь всі студенти V-го курсу спеціальності «Маркетинг», а також бажаючі студенти II-IV курсів інших спеціальностей.
Тематика доповідей розкрила проблеми маркетингу, його особливості та перспективи впровадження в діяльність аграрних та промислових підприємств, формування цінової та товарної політики, підвищення конкурентоспроможності.
Обговорення результатів виступів показало, що кращими є доповіді:
Перше місце – Заболотня І.В., 51-мас
Друге місце – Вахоцька Т.А. 51-мас
Третє місце – Матвійчик Н.Н. 41-МА та Мельничук Я.В. 52МАМ
Слід відмітити змістовність і актуальність доповідей: «Маркетингове управління діяльністю підприємств аграрної сфери», «Управління збутом готової продукції ВАТ «Уманьпиво»», «Особливості організації маркетингової діяльності промислових підприємств», «Маркетингова товарн6а політика ПАТ «Уманський завод Мегомметр»».
Пленарне засідання конференції.
Мудрак Р.П.. керівник секції
Макушок О.В., керівник гуртка