27.10.2016 916

Святкування Дня маркетолога в Уманському НУС

26 жовтня на кафедрі маркетингу Уманського НУС відбувся ряд заходів, присвячений Дню маркетолога.

День маркето́лога — неофіційне українське свято спеціалістів з маркетингу, яке щороку відзначається 25 жовтня. Легальний маркетинг з'явився у колишньому Радянському Союзі  у 1975 р., коли при Міністерстві зовнішньої торгівлі СРСР було створено «Управління з маркетингу та реклами», яке займалося просуванням радянської продукції на зарубіжних ринках. 

Щороку традицією кафедри маркетингу стало проведення заходів до Дня маркетолога за участю викладачів, студентів, випускників та провідних фахівців сфери маркетингу.

Святкування Дня маркетолога в Уманському НУС
Святкування Дня маркетолога в Уманському НУС
Святкування Дня маркетолога в Уманському НУС
Святкування Дня маркетолога в Уманському НУС

Маркетологи сьогодні необхідні будь-якій фірмі, яка зацікавлена в просуванні та збуті своєї продукції. Відділи маркетингу є в банках, промислових холдингах, торгових фірмах. Маркетологи затребувані і в спеціалізованих консалтингових компаніях, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.

Професійний світ маркетологів – дуже різноманітний. На ринку цінується фахівець, здатний розробити конкретні рішення, які сприяють збільшенню прибутку та зменшенню витрат підприємства. Він повинен бути компетентним в організації роботи відділів маркетингу та продажів; зовнішньої і внутрішньої аналітики компанії; ціноутворенні; сервісних програмах; відносинах із споживачами тощо.

Основна вимога до маркетолога – це вміння організовувати професійні дослідження ринку та аналізувати економічну інформацію, пов'язану з продуктом або компанією в цілому.

Найкращий спосіб протестувати фахівця з маркетингу – дати йому можливість реалізувати творчий проект. Тому студентам-маркетологам І – VI курсів було запропоновано представити:

1. Презентації Кросс-селінгу (перехресний продаж) – це продаж додаткових товарів чи послуг з-поміж уже обраних;

2. Фотоколаж «Моє місто (село) – найкраще»;

3. Презентації «Маркетинг як професія» або «Цікаві факти про…»;

4. Цитати, вислови про маркетинг видатних людей;

5. Перегляд робіт соціальної реклами та оголошення результатів голосування «Кращий рекламний ролик освітніх послуг», що проводився в соціальних мережах.

Святкування Дня маркетолога в Уманському НУС
Святкування Дня маркетолога в Уманському НУС
Святкування Дня маркетолога в Уманському НУС
Святкування Дня маркетолога в Уманському НУС
Святкування Дня маркетолога в Уманському НУС
Святкування Дня маркетолога в Уманському НУС

Маркетолог – стратегічна фігура в будь-якій організації. І хоча результати його роботи набагато складніше оцінити, ніж, наприклад, результати роботи менеджера зі збуту, саме від нього і його професіоналізму залежить оптимальна робота і прибуток всієї компанії надалі. Це людина, яка думає про майбутнє вже зараз!

Ще раз ми хочемо привітати усіх з Днем маркетолога! Бажаємо кар’єрного росту, задоволення від роботи, сучасного креативного мислення та отримання прибутку!

Дякуємо всім, хто взяв участь у цьому заході!

Діана Соковніна, доцент кафедри маркетингу