30.10.2015 1362

В Уманському НУС відбувся семінар-тренінг

     В Уманському НУС 29 жовтня відбувся  другий семінар-тренінг  на тему «Ефективна  комунікація викладача-профорієнтатора».

    Тренінг  проводили кандидат психологічних наук, доцент Лариса  Осадча  та практичний психолог, профконсультант університету Галина Мінченко. 

В Уманському НУС відбувся семінар-тренінг
В Уманському НУС відбувся семінар-тренінг

    Ефективним можна назвати те спілкування, що дає нам змогу  досягти своїх цілей (тобто передати інформацію, зрозуміло пояснити, переконати). 

В Уманському НУС відбувся семінар-тренінг
В Уманському НУС відбувся семінар-тренінг

Від наших комунікативних умінь залежать кар’єра, успіх в особистому житті та загалом якість життя, адже  85% часу свого життя  ми спілкуємося. 

В Уманському НУС відбувся семінар-тренінг
В Уманському НУС відбувся семінар-тренінг

   Психологами встановлено, що в процесі взаємодії людей від 93%  комунікацій здійснюється за  рахунок  невербальних засобів вираження і тільки 7% інформації передається  за рахунок  вербалики.

 Пітер Друкер писав: «Найголовніше в спілкуванні – почути те, що не кажуть уголос».

    Невербальна поведінка  (манера, поза, міміка) обумовлена імпульсами нашої підсвідомості, і відсутність можливості підробляти ці імпульси дозволяє нам довіряти цій мові більше, ніж звичайній, вербальній.  Тому вербальні та невербальні сигнали  повинні подаватися  конгруентно.

 Комунікативним умінням можна навчитися!  

В Уманському НУС відбувся семінар-тренінг
В Уманському НУС відбувся семінар-тренінг

  Саме тому провідним напрямом семінару-тренінгу було ознайомлення викладачів із теоретичною інформацією процесу і засобами спілкування; отримання інформації про фактори , які впливають  на ефективну взаємодію під час комунікації  з аудиторією. 

В Уманському НУС відбувся семінар-тренінг
В Уманському НУС відбувся семінар-тренінг

  За допомогою психологічних вправ, модельованих ситуацій,  роботи в парах та малих групах учасники тренінгу удосконалювали здатність розуміти і аналізувати невербальні сигнали, відпрацьовували різні прийоми невербальної поведінки , що сприяють формуванню  позитивного першого враження, вмінню передбачати поведінку людини  і формувати відповідну реакцію, привертати увагу слухача, виявляти приховані наміри, правильно інтерпретувати інформацію і бути просто успішним. Розгляд та аналіз проблемних ситуацій дозволив учасникам зустрічі усвідомити основні алгоритми  та засоби конструктивного  спілкування.

  Зустріч пройшла в атмосфері психологічного та емоційного комфорту.

                                                    Галина Мінченко, практичний  психолог