05.11.2015 1343

Виробнича практика з маркетингу – базова складова підготовки професійного фахівця-маркетолога

      Сучасні освітні стандарти орієнтують навчальний процес на реалізацію комплексного підходу з урахуванням інтеграції теоретичної і практичної складової під час підготовки майбутніх фахівців з маркетингу, яка здійснюється у ході виробничої практики. Виробнича практика підготовки студентів є логічним продовженням теоретичного навчання. Тому, з метою формування професійної компетенції студентів-маркетологів, особлива роль на кафедрі маркетингу приділяється підбору баз проходження виробничої  практики.

      4 листопада відбулася зустріч студентів-маркетологів з досвідченим маркетологом ПП «Fenix Agro» і, в недавньому минулому, випускницею нашого університету Валерією Пекін. Компанія «Fenix Agro» займається закупівлею та реалізацією сільськогосподарської продукції, а тому має практичний досвід застосування інноваційних маркетингових технологій на аграрних ринках. 

Виробнича практика з маркетингу – базова складова підготовки професійного фахівця-маркетолога
Виробнича практика з маркетингу – базова складова підготовки професійного фахівця-маркетолога

      Валерія Пекін детально розповіла студентам про маркетингову структуру компанії, функціональні обов’язки маркетолога, новітні маркетингові технології роботи та засоби позиціювання на ринку B2B.

      Студентів та викладачів, які були присутні на зустрічі, зацікавила інформація доповідача, а тому Валерія Пекін відповіла на цілий ряд запитань, що виникли в учасників зустрічі. 

Виробнича практика з маркетингу – базова складова підготовки професійного фахівця-маркетолога
Виробнича практика з маркетингу – базова складова підготовки професійного фахівця-маркетолога

      Оскільки основна мета даного заходу полягала у відборі найкращих студентів для подальшого проходження виробничої практики у компанії «Fenix Agro», зацікавлені студенти заповнили запропоновані маркетологом анкети. Після опрацювання анкет, менеджер з персоналу та маркетолог компанії запросять потенційних практикантів на співбесіду для відбору кількох претендентів. Слід зауважити, що такий підхід відбору практикантів застосовується у багатьох європейських країнах. Найкращі студенти-практиканти в подальшому можуть розраховувати на працевлаштування в даній компанії. 

      На завершення зустрічі доцент кафедри маркетингу Ольга Макушок подякувала керівництву компанії «Fenix Agro» та особисто Валерії Пекін за надану можливість стажування студентів в одній із провідних компаній України та висловила сподівання на подальшу співпрацю у практичній підготовці майбутніх фахівців з маркетингу з урахуванням інноваційного розвитку сучасного конкурентного ринку.

Ольга Макушок, к.е.н.,

доцент кафедри маркетингу