05.10.2015 1151
Засідання наукового гуртка кафедри маркетингу
30 вересня 2015 року відбулося засідання гуртка кафедри маркетингу Уманського НУС. Згідно з планом-графіком, заслухали результати маркетингових досліджень студентів спеціальності «Маркетинг».
Студентка 41-ма групи Анна Волошин представила особливості організації маркетингової діяльності в ТОВ «Стандарт Будівельний».
Зоряна Гайдай (41-ма група) здійснила ґрунтовний аналіз маркетингової діяльності, партнерських взаємозв’язків, впровадження інноваційних технологій в ТОВ «Седна-Агро», а саме: розвитку демонстраційного Центру «Агроарена», Агроконсалтингу, організації Всеукраїнської асоціації дистриб’юторів насіння та засобів захисту рослин, створення власного Coll-центру.
Тетяна Бортник, к.е.н., доцент кафедри маркетингу